Nykvarn

Sitter i Jonas säng nu med hans bärbara dator. Han är iväg och har match med de små innebandykillarna.
Igår åkte vi från V-ås till Nykvarn när vi slutade. Eftersom rälset mellan v-ås och e-tuna hade gått sönder någonstans (?) så hade dom suttit in ersättningsbuss som vi fick åka med. Halvsegt. När vi kom till E-tuna så gick vi direkt och hämtade min balklänning på affären jag hade beställt den ifrån. Skönt att ha den hämtad nu. Sen tog vi tåget till Nykvarn.
Provade klänningen när jag kom hit till Jonas, och det kändes inte alls som dom hade sytt in den, som dom skulle göra. Så den är lite stor runt tuttarna och midjan, så måste nog ha axelbanden på ändå. Jag som ville ha utan axelbanden. ;(  Menmen.
Igår kväll blev det en utekväll i Södertälje. Kvällen började lite segt, började väl dricka runt 22.00 typ, men det blev trevligt iaf. :) Dock måste jag säga att krogerna i Västerås är mycket bättre än i Södertälje, hehe.

Ikväll ska vi och Jonas kompisar iväg å bowla och titta fotboll tror jag. ^^,

Nu ska jag se på veckans avsnitt av Andra avenyn, som jag inte sett än.

Byebye!

Kommentarer
Postat av: karin

vill se en bild på klänningen sen :)

2009-03-29 @ 19:58:28
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0