Praktik?

Jag är tröttttttt. Kom precis hem från tandläkarn.. Inte nå hål, brabra. Ska med tåget 10.30 in till praktiken, så måste gå till station om mindre än en timma.
Igår var då min första praktikdag på Lagerhaus.. Jag kommer dit och dom visste inte att jag skulle komma? Och chefen var ledig hela dagen också.. Kändes ju kanske inte så jättekul. ^^
Men dom ringde chefen sen och då kom dom fram till att det blivit nå fel, att min lärare skickat ut brev för sent eller nå.. Fast han ringde dit för typ nå månad sen. Hmmm..
Men idag börjar chefen iaf 11.15, så jag skulle komma dit tills dess, så vi kunde prata om praktiken å så.

Nu ska jag lägga mig i sängen ett tag innan jag måste dona och gå till tåget.

Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0