Stress

Jag känner mig stressad. Har nationella provet i svenska på torsdag, vi ska prata om två texter inför klassen i ca 5 min, samt lämna in ett pm om det till läraren. Jag har precis läst igenom texthäftet, men inte kommit fram till något. Känner inte att någon av texterna tilltalade mig. Men har iallefall bestämt mig för att stanna hemma imorrn från praktiken. Måste verkligen plugga. >_<
Dessutom har jag väl typ 90 % kvar att göra på projektarbetet, så måste ta tag i det med!

Skoltrött, ja!

Kommentarer
Postat av: isabella

hade ni med engagemang o påverkan? tror vi hade samma nationella. Svenska b inte sant:)?

2009-03-26 @ 20:31:45
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0