Super mario galaxy

Är hos Jonas nu, fast han är inte hemma. Han, Martin, Erik och deras innebandykillar skulle iväg och bowla och äta mat på Heroncity. Jag kände inte för att följa med och störa. ^^ Så jag har spelat wii, super mario galaxy. Fast blev ett break nu, då Jonas ringde och ville att jag skulle föra över pengar till hans konto. Så passar på att skriva blogg nu när jag väl sitter här. 
Om nå timmar ska jag och Jonas föräldrar också åka till Heroncity, där vi möter upp Jonas och sen tittar på bio tillsammans. Tror vi skulle se 'Män som hatar kvinnor'. Nina tittade på den i veckan, hon tyckte den var bra, men seg i början.
Förresten var vi i E-tuna igår och tittade på balklänning, och jag hittade min blivande! En vinröd klänning, jättesnygg! Trodde först att det inte skulle passa för jag har rött hår, men de såg inte alls tokigt ut. Dock var den lite för stor vid midjan så dom skulle sy in den efter mig. =) Den skulle vara klar om en vecka typ. Så blir att hämta den nästa gång vi åker hit till Nykvarn antar jag.

Nu ska jag fortsätta spela wii. =)

Pusstjohej!

Kommentarer
Postat av: karin

Kul att vi båda har röda klänningar

2009-03-07 @ 19:13:39
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0