82 dagar kvar till studenten

Blir nog bara att ta det lugnt idag, kanske går ner och solar en sväng sen om jag orkar. Annars har jag inte mycket planer på kvällen. Jonas åkte hem till Nykvarn idag också, så inget Jonas-sällskap har jag inte heller.
Imorrn blir det nog att åka till Sandra, äta lite god mat till dricka. Hoppas det blir trevligt. =)

Igår var vi i skolan på förmiddagen. Var massa snack och information till nationellaproven i Svenska som vi har nästa torsdag. Usch va tråkigt. Men en annan sak som var massa roligare var att vi fick våra studentmössor (och allt annat vi hade beställt) då också. :) :) :) :) Å vilken stämning det blev då, man kände verkligen att vi skulle ta studenten, och inte är det långt kvar heller. Jag längtar!

Linda ¤ Handel


Mjukisbrallor fick det också bli =)




Och på måndag, då, då smäller det! .. (förhoppningsvis! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0