Vi säger så!

I lördags blev det då lite drickande, ätande och eye-toy hos Sandra. Jättekul kväll med mycket skratt. :) Hehe, sen blev de ju lite snökrig inomhus och spilla ut hundarnas vattenskål osv, haha.

I söndags klockan 10.05 ringer lillpia från coop och frågar varför jag inte är där och jobbar. Usch, då fick man ju lite panik. 10.20 var jag iaf där. Men varken chefen eller nån annan hade hört av sig till mig om att jag hade en jobbtid då, så är ju inte mitt fel iaf.
Slutade 18.00 å efter det åkte jag och Nina å hämta Jonas på station i E-tuna. På vägen hem stanna vi på Donken, Nina tjatade så jävligt, men hon fick sina chickenbits till slut. ^^ Nu idag har hon förresten åkt iväg till Säfsen med sin klass, vadå kul?! Jag vill också upp och åka lite bräda innan den här säsongen är slut.

Förresten är jag hemma nu, åkte hem från praktiken 12.15.. Undrar ni varför? Då får ni fortsätta undra, möhö! :D

Bjuder på ett smaajl ^^


Nu ska strax iväg, tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0