Vilket vår väder!

Det är jätteskönt ute, jag och Jonas var precis ute på en promenad. Det känns att våren börjar komma. När vi var påväg hem gick vi förbi affärn och köpte naturgodis, coca cola (som Jonas är beroende av) och så köpte vi en varsin magnum temptation. Det är den nya magnumglassen som ligger i en egen liten kartong, istället för vanligt plast. Lite överdrivet kanske? Men till glassen, den smakade inte nå speciellt mot de andra magnumsorterna. Ingen höjdare, den kostar dessutom 22 kr.

Imorrn har jag studiedag, skönt. =) Egentligen har jag det på tisdag, men ändrade så jag fick det imorrn istället, så jag får längre helg. Fyller 19 år imorrn också, höhö. Så grattis till mig då. :M

Hejdåhej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

det var under två veckor så kan inte bara varit då man var ledig. ingen aning. Det var ett till schema där men tror du redan har det. Glömde tyvärr bort att ta det :O Förlåt !

2009-03-15 @ 21:52:00
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis syster :D hoppasmin smörgåstårta ska smaka då ;)

2009-03-16 @ 11:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0