Bakis?

Kom hem från skolan för typ 30 min sen. Hade en lektion, fick reda på vad jag fick för resultat på transport & speditionprovet, vilket var VG. Å har fått de på alla tidigare prov också, så kommer få VG i slutbetyg. :) Rektorn kom å snacka om studenten också, det ska tydligen va mycket mer personal nu, än vad det har varit tidigare år. För att hålla koll på alla studenter, så man inte är full. Om man är för full blir man hemskickad, haha kul. Eller inte. :P Vi får typ dricka pommac på champagnefrukosten. xD
Imorse när jag gick upp kände jag mig inte speciellt bakis, gör inte de nu heller. Bara lite illamående. Hoppas de inte blir värre mot eftermiddagen bara, som de brukar bli ibland. :P
Och kvällen igår då? Jättekul! :D Såklart var det roligast på förkröket, men det är de typ alltid. När man kommer till krogen splittras typ alla. Men  bra kul kväll ändå. =)

Senare idag kommer älsk, och oj vad jag saknar han. Ska bli mysigt. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta något.

Tjohejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0