Hemma från Iresjön

Det var riktigt skönt att komma iväg till husvagnen. När vi åkte dit regnade det, men därborta var det fint väder. Tror till och med att jag fått lite färg, hehe. När vi kom dit så satte Kickus (familjekompis) mig och Nina i arbete, vilket var att måla hans nya bod. Jag tycker de är kul att måla, så varför inte. =) Enda tills typ 18.45 gick jag runt i bikini, mums väder.
Lite senare så grillade vi majskolvar och champinjoner med bacon, gottgott! Sen blev det att sitta framför elden med alla jätteroliga folk. Haha och jösses vad jag skrattade åt Marita (pappas kusins fru), hon var sjuuuukt underhållande och spexa som tusan. Haha! :D
Idag när jag precis hade målat klart  boden så började det att regna, vilken tajming. Så då åkte vi hem. Men förutom det så har vi haft jättefint väder. =)
Beer.

Nina målar för fulla muggar.

Satsbo och en snorre, höhö.

Mamma & pappa :)

Grilla, mums

Ire-taxi, haha

Marita flummade, klockren hon är! :D

Lilla stranden och sjön, fint är det.

Klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0