Morsdag äreju

Kom hem från jobbet för typ en timma sen, å fy va stressigt det har varit idag. Det var jag och Emelie själva från 18.00... Jättemycket folk, långa köer och bara vi två. Sen hade man massor av grejor att göra också, blev väl inte klar med hälften ens. Vi kom från kassorna typ 21.10, sen ska man räkna kassorna, plus att vi skulle räkna alla lotter som vi annars aldrig gör. Menmen, vi kom därifrån nångång iaf.
I helgen har jag bara tagit det lugnt med min man, urmysigt. Vi hade plejset för oss själva hela gårdagen till idag, för mamma, pappa och Nina har varit uppe vid Iresjön.
Innan jag började jobba så skjutsade jag Jonas till tåget, han ville hem å gratta sin mor på mors dag. Men blä vad jag saknar han...
Imorrn så har vi spex i skolan, får väl se om vi kommer göra nå, ingen vet ju något om när och var vi ska ses. Jag ska iaf till skolan 10.05, och få reda på mitt matteprov, IG eller G....
17.00 på eftermiddagen ska jag till Jonas, kusin Jonas, hehe. Blir troligen sista sittningen på min drake. Skönt att få den klar. (:

Får inte glömma att säga Grattis mamma på mors dag!
Jag och Nina gav vår present till henne nu ikväll. En Betty Boop t-shirt, som vi köpte på Rocklunda marknaden i fredags. Hon älskar Betty så hon blev iaf glad! :D


 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

man bara måste älska våran klass !

2009-06-01 @ 15:17:59
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Mingan

Hahah den där ville ju ja köpa!!! jag har tjocktröjjan ;)

2009-06-01 @ 15:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0