New things

Förresten så fick jag min lön i fredags, och jag kan säga att jag blev glatt överraskad. Så har blitt lite shopping. Förra veckan var jag i V-ås med Jonas, han köpte ett par skor till balen och en t-shirt.
Jag köpte denna gråa t-shirt, mycket skön. Köpte även dessa skor, gillar dom värsta mycket. Tycker dom är coola, höhö. Dock var jag smart och provade att gå i dom ner på byn, dagen innan balen, vilket resulterade i största blåsan under foten! Men hade hål på den, det blev direkt mycket bättre då.
Kjolen köpte jag i lördags i Södertälje när jag och Sara tog en sväng på stan. Köpte även en bh, eftersom jag glömde att ta med mig någon till Jonas (åkte till han direkt efter balen i fredags). Men den orkade jag inte ta någon bild på. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0