Nygaddad

14.00 hade jag tid hos kusin Jonas. Kom igång rätt fort med skuggningen av min tatuering. Gjorde ju bara konturerna sist. =) Den här sittningen trodde jag skulle vara den sista, men Jonas tyckte att vi skulle ta en till tid, där han skulle göra det allra sista på den. Men idag skuggade han iaf hela tattoon. :) Haha, han förklarade mig som en stryktålig jävel, egentligen skulle sittningen ta 4 timmar, men den tog bara 2 ½ h. Lika bra att plåga sig igenom det på en gång, istället för att ta massa pauser. Nu är tatueringen inplastad och najsig, det blöder tillåmed lite. ;( Bild får ni maybe senare ikväll, när plasten är borta.
1 juni har jag min sista tid, och då blir det den sista också. ^^ Lite segt att inte få sola från då och en månad framåt bara. Men får väl bara sola framsidan av min kropp då, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0