Ännu en söndag

Då var denna helg över. Fort gåre.. En helg borde typ vara tre dagar, förstå vad skönt. =)
I fredags kväll blev det då att åka till Jonas. När jag kom dit så hade han tänt ljus i hela hans rum, värsta mys. Älskling där. :)
På lördagen blev det en lång sovmorgon. Mot eftermiddagen åkte vi in till Martin och Sara. Vi lagade tacos tillsammans, eller rättare sagt, jag och Sara handlade mat och lagade till tacosen, sen åt vi alla. Mums. =) Disken fick killarna ta hand om, haha. Efter det blev det att dricka. Erik, Jacob och Erika kom också. Sen blev utgång på Stanleys. Dock var det inte så värst mycket folk, men det var kul ändå. (:
Idag har jag & Jonas bara tagit det lugnt  och tittat massor av Mäklarna på svtplay. Skitbra serie! Se den. :D Jätteroligt och riktigt pinsamt till och från. ^^ 
Nu ska jag se det senaste avsnittet av Mäklarna, det kom ut nu ikväll. Sen blir det nattinatti.

Här kommer lite pics jag tjuvat från Martins facebook.

Haha, vi drar till med riktigt fina poser.

Erika & Sara


Jonas, Martin & Erik

Å så Jacob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0