Blue Lips

Den här dagen känns som den varat hur lääänge som helst. Gick upp tidigt, och har varit trött hela dagen. Höll på att somna ett tag på eftermiddagen, men Jonas ringde och störde, bra det. Vill hellre lägga mig tidigt på kvällen.. Fast iofs spelar det ingen roll idag, då jag börjar 15.15 imorrn. Bara en lektion, fotografisk bild.
Nu börjar schemat verkligen tynas ut, dom enda obligatoriska lektionerna jag har kvar är fotografisk bild och transport & spedition. Fyra lektioner i veckan, haha.
Efter vår lektion idag planerade vi i klassen våra tre sista veckor tillsammans. Dom börjar nästa vecka. Lite grejor vi ska göra är bl.a. volleyboll vid Qvarn, äta på jensen's, grilla hos mr. Adam, åka till Grönan?, och lite mer grejor. Myspys med klassen helt enkelt. :D 
Köpte btw en ny rakhyvel igår, Gillette Venus Embrace, den nya ni vet. Provade den nyss och jösses vad lena mina ben är. Sjukt bra rakhyvel, haha. 

Kolla in bilden som Jonas hittade på Stanley´s hemsida! Tagen i början
av maj. Jag ser hemsk ut, men bjuder på den. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0