News

Gick upp 06.00 imorse, det gick faktiskt bra. Tog 07.00 bussen in till praktiken. Haha, det började ju riktigt bra, eller inte. Hissarna fungerade inte, så vi kunde inte få upp leveransen.. Men efter typ 40 min så funka dom iaf.
Idag var chefens chef och VD:n för Lagerhaus där. Så nu har man hälsat på dom också, höhö.
På lunchen gick jag ner till Ica och köpte gifflar, ni vet sånadär mini kanelbullar? Jättegoda! La dom i fikarummet tillsammans med ett litet kort där jag tackade för praktiktiden (sista dagen idag).
När det var typ 1 timma kvar av dagen så snackade jag med chefen om sommarjobb, och jag fick lite tider. :) Ungefär 3-4 tider per vecka, men det är ju alltid något. Det är mellan vecka 26 - 29, så typ slutet av Juni till mitten av juli är jag där.  När jag skulle gå hem så fick jag ett presentkort på 200 kr, nicenice. Vet dock inte vad jag ska köpa, hehe. 
Rätt schysst att vara extra på Lagerhaus också, då får man 10 % personalrabatt på Åhlens, Kicks och Me and my friends.
Slutade iaf 14.30, tog 15.15 tåget hem. Gick direkt till Coop och pratade med Cissi (chefen) där. Berättade att jag fått lite sommarjobb på Lagerhaus, så hon inte lägger in nå tider under de veckorna jag är där. Men sa att jag var tillgänglig efter det, hehe. Rätt tur att jag gick dit idag, och inte senare, för dom satt och höll på med sommarschemat nu.
Så blir nog förhoppningsvis en del jobb i sommar, men jag klagar då inte. Tvärtom.
När jag kom hem så åkte jag, Nina och mamma ut till Emils grav, tände nytt ljus och gjorde det lite fint där. <3 Efter det åkte vi till farmor, jättesvag och trött var hon. :\ Så vi var inte där så länge..

Nu ska jag göra min praktikrapport.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Tess

hur ska man göra den där rapporten :S? hehe

asso va ska den typ innehålla?!

2009-05-06 @ 22:55:23
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0