Utgång igår

Hallåe hallåe. Igår blev det en spontan utgång för mig. Direkt när jag kom hem från skolan, typ 17.00, så började jag att fläta och sy i löshår på Ninas kompis. Pratade samtidigt lite med Elin & Tai, vi funderade lite på att gå ut, och så fick det bli. =) När jag var klar med löshåret, runt typ 20.00 så mötte jag Elin vid Coop, sen gick vi hem till mig och dona klart lite. Efter de gick vi till Tai, drack lite och spela lite öl-spel.
23.00 gick bussen till V-ås, använde min tåg&buss biljett, som jag fick från skolan till praktiken, som inte är slut än. Annars måste man betala 44 kr, hur dyrt som helst ju.
Vi gick till Konrad, gratis inträde. Höhö. Blev dock förvånad över hur mycket folk det va. :O Var lång kö in, på en onsdag lixxxxom. Hehe.
Typ direkt när vi kom in så ville Tai dra till E-tuna, på krogen där. Hon lyckades övertala mig så vi fick skjuts av hennes kompis dit. Var väl där typ 00.45 eller nå. :P Gick in på Harrys, som jag trodde va typ värsta gamlingstället, men så var det ju inte. Jättemycket folk där med.
Det enda jag köpte ute var en tequila, och när jag skulle betala den så säger bartendern att kortet inte funkar?!? Sa att jag visste att jag hade pengar på det. Hon provade typ 4 ggr eller nå. Sen sa jag att jag precis hade betalat inträdet med det, då provade hon att ta betalt vid en annan kassa och då funkade det. Tur det. Dock är kortet i dåligt skick, plasten börjar släppa å så. Men ha beställt ett bankkort, med en egen bild på. =)
Efter krogen så sov vi hos Tais kompis eller hur man definerar dom, hehe.
Imorse drog vi hem tidigt, kunde ändå inte sova nå bra i den där soffan. ^^ Nu ska jag sätta igång och hjälpa till att städa lite här hemma. Jennifer & Joanna (kusiner från Linköping) kommer idag och ska sova här. Farmors begravning imorgon. :(

Hejdåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0