FBL

Hohoho, sitter på fotografisk bild nu. Tänkte lägga ut lite pics som jag har photoshoppat genom tiderna.  Höhö.

Uppd. Glömde visst att spara och publicera inlägget när jag var på lektionen, så gjorde nu istället.


FÖRE - Massa störande bilar och personer i bakgrunden.

EFTER - Donat bort allt det störande, och lagt på mer kontrast & intensitet.


FÖRE - Jättetråkig bild..

EFTER - Gillar verkligen färgerna, och bilden överhuvudtaget.


Före och efter bild. Fick bort kameran och snygga till lite överhuvudtaget.


Före och efter bild. Biffffen är jag!


En bild jag donade hemma förut, har ingen direkt förebild, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad duktig du är! men tex på bilden där du har tagit bort kameran, målar du till det som är under kemaren då, eller hur kan de komma fram? :O

2009-05-26 @ 15:20:12
Postat av: Anonym

*kameran

2009-05-26 @ 15:20:34
Postat av: Linda

Använder till störst del verktyget "Klonstämpeln". Man klonar, kopierar lixom från ett annat ställe i bilden, och täcker över det man vill ha bort.. Så man får bygga ihop det på så vis, typ. Väldigt pilligt, men det går. Tråkigt att vara anonym btw! :D

2009-05-26 @ 16:37:52
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0