Nationella prov

Idag fick jag reda på resultatet av nationella provet i matte B. Det gick bajs. Godkänt låg på 13p, och jag fick 7p?! Haha.
Men känns ju lite bättre när det bara var en i klassen som fick G, så var ju inte helt ensam med IG. ^^ Men man kan väl inte förvänta sig så mycket när man har varit ute på praktik i 9 veckor och inte pluggat nå matte alls under tiden. Dessutom hade jag massa kvar i boken också. ;p Så nu väntar ett kompletteringsprov som ska göras nästa fredag. Om jag får IG på det provet får jag IG i hela kursen, då blir jag sur. Huhu.
På eftermiddagen hade jag NP i engelska B muntliga med Emelie. Usch, gillar verkligen inte att prata engelska. Blir typ svengelska av det hela. ^^ Skulle inte förvåna mig om jag får IG i engelska B kursen. :p
Jag och Emelie tänkte dra till gymmet nu ikväll, men blev inte så, så jag gick ut och gick med Karin. Det var rätt skönt, fast regnade lite. Hehe.

Jag och Karin på vår skolavslutning i 1an, småpluttar, haha! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0