1 maj!

Igår blev det då att först dra till Tai, grillade och drack. Blev lite kortspel också, bubblan, haha. Det var trevligt. :D Bilder från det kommer senare på Karins blogg antar jag. Vid typ 21.45 drog vi till Qvarn. Då var det typ helt tomt på folk, haha. Men efter typ bara 30 min så kom det massa folk. Kul kväll vare iaf. =) När vi skulle till bussen så var den tydligen full? Så den ba åkte. Kul, haha. Så blev till att börja promenera hemåt. Men hann inte långt innan mamma kom å hämta. Tur att jag har en sån underbar mor! :)
Idag ska jag åka till Jonas, miss you! Får skjuts till tåget i Kbk av mammas brorsa, eftersom mamma å pappa är vid husvagnen uppe vid Ire.
Nu ska jag jumpa in i duschen.

En blandning mellan dom jättebraiga låtarna Lovestory av Taylor Swift och Viva la vida av Coldplay. Värsta bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0