Tacopaj <3

Mums vad det är gott med tacopaj, helt sjukt gott typ. Hungrig var jag också, så då uppskattades det ännumera. Nu har jag god mat i matlådan tills imorrn på praktiken osså, hehe.
Blir bara praktik till på onsdag, för på torsdag har jag först NP i engelska speaking och sen ska jag tatueras 14.00, en  4-timmarssittning. Kan nog bli rätt drygt, men blir förhoppningsvis klar med den då. :) På fredag blir det först NP i engelska understanding typ, sen ska jag jobba kväll på coop. Så onsdag blir alltså sista dagen på hela min praktik, då är 9 veckor gådda. Skönt att komma tillbaka till skolan, saknar det faktiskt. Jobbigt de kommer bli sen när man gått ut skolan, huehue.
Snart ska jag och Nina färga våra utväxter, usch, gillar verkligen inte när jag får utväxt.. Men vem gillar? ^^
Imorrn ska jag försöka komma iväg antingen på lunchen eller efter praktiken och klippa mig. Det behövs verkligen! Nu är det på tok för långt för att vara denna frissa. Så blir att lägga mina allra sista pengar på frisören (förutom dom jag ska betala till tattoon då).
 
Nu blir det hårfärgning, pusstjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0