Hemma

Nu är jag hemma, har varit det i typ en timma nu. Tog 20.19 tåget hem från Jonas. Tänkte att jag kanske skulle ta tåget imorrnbitti direkt till praktiken, fast de skulle bli drygt, och då skulle man fått gå upp massa tidigt.
Idag följde jag med Jonas in till S-tälje. Han, Erik, Martin och Patrik hade "föräldrarmatch" mot sina killar som dom tränar. Å jag och Sara satt på läktaren och kommenterade och skratta åt allt som hände typ, höhö. =)
Igår blev det utgång i S-tälje med Jonas, Martin, Sara, Jape och Patrik. Roligast var det nog på förkröket, Singstar å annat skojs. På krogen var det inte alls mycket folk, lite tråkigt. Å fan vilken fet, dryg, ful tjej det var där också, levde sin egna värld på dansgolvet och hoppade in i en hur som helst.. Hade jag fått tillfälle skulle jag armbågat henne i magen, men blev inte så (lika bra kanske).
Nu ska jag dona mig inför sängen.
 
En stor pusss får min Jonas för han e så söt, hihi.


Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: jonas

du är såå fin :)

2009-05-04 @ 00:27:32
URL: http://hejjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0