Love story

Sitter och funderar över om jag ska göra min praktikrapport nu, eller om jag gör den sen någongång.. Om jag inte ska göra den nu så tänkte jag typ gå och sova. Vore himla skönt faktiskt.. Men vore ju himla skönt att få rapporten klar också. ^^
Imorrn ska jag ta 07.00 bussen in till praktiken. Ska vara där så tidigt för att jag vill vara med på en leverans, och se hur det är att ta emot varor och så. Så hoppas fan att jag får lite sommarjobb där, haha. =)
Kommer väl sluta tidigare också. Vet inte riktigt vad jag ska göra då.. Kanske hälsa på farmor.. Lät som en bra idé, så får det nog bli.
Å ingen praktikrapport blir de nog inte heller just nu. Orkar inte, höhö.
Förresten klippte jag mig idag, på lunchen. Blev väl nöjd, men mitt "långa" hår tunnade hon ut så himla mycket, å de va lixom tunt från början. ^^ Menmen.

Nu ska jag försöka dra mig mot sängen, undra hur det kommer gå.

SoV gOtTtT dÅrÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0