Byta däck på bilnn

Hallluu!
Tidigare idag så åkte jag och Jonas in till S-tälje. Han klippte sig och köpte ett par skor. Jag köpte låtsasblod till på fredag, då är det ju maskerad på Konrad. :) Jonas hittade ingenting till sig.. Så undra vad han kommer klä ut sig till, haha. :)
När vi kom hem så bytte vi däck på Jonas bil som vi ska åka i till Norge. Imorrn ska vi åka och handla inför Oslo. Är ju såå dyrt där, så blir att handla en del grejor här hemma innan. Typ hygienartiklar, konserver, spagetti osvosv. =)

Nu är Jonas och tränar sina småttingar i innebandy, så jag ska passa på att dona mina personliga brev till Norge, ska utforma så dom blir lite olika, beroende på vad det är för jobb man söker.

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Isabella

sv: Jag är fortfarande i Ume, riktigt kul!:)

2009-10-29 @ 15:25:16
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0