Sytt i löshår på syrran

Tjo! Idag fick Nina sitt efterlängtade löshår, så jag har sytt i det i hennes hår. Blev la bra. =)

Gjorde två sånahär små inbakade flätor. Denna blev lite sne, men men syns inte sen. ;D

Syr sedan i löshåret i de små flätorna.

Voila! (Hon ville inte visa ansiktet. ^^)





Efter att håret var donat så gick vi och solade här i bostadsföreningens solarium (gratis, mycket bra!). Medans Nina solade så spelade jag lite biljard där, och det slutade med att när jag skulle skjuta ifrån med biljardkön så slog jag i mitt cpfinger i bordet typ. >_< Så började blöda och skinnet ba hängde. Usch, gillar inte blod.

Litet sår, men jag får gnälla ändå, höhö.
(Kallar de mitt cpfinger eftersom det är kortare än mitt andra pekfinger. Fastnade med det mellan kedjan och där kedjan sitter på cykeln när jag var typ 7 år och skulle sätta på kedjan, det resulterade massa blod och halvt avhuggen topp på fingret ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0