Bara för vuxna!

Jössemig vad det var drygt att jobba idag.. Eller själva jobbet var inte drygt, det var bara det att tiden gick sakta. Uhja.. Förstår inte hur man orkar ha den dära tiden varje vecka. :P
Haha, när en mamma och hennes son på typ 7 år handlade så tog ungen ett paket med kondomer och vifta med vid kassan.. Han började fråga "vad är det här??" .. "vad är det häär för nått?", haha jag försökte undvika att svara men svarade bara lite kort "eeuhm, det är vuxengrejer!". Sen la han ifrån dom som tur var, orka utveckla svaret på den frågan till en liten unge lixom? xD

Efter jobbet skjutsade mamma in mig till Sandra & Matte i V-ås. Blev att dricka typ 1 ½ glas vin innan vi sen drog ner på stan, blev ett himla liv om var vi skulle gå men blev till slut Silk vi gick till. Varit "halvnykter" hela kvällen, faktiskt skönt. Känner nog att jag behövde det efter den galna kvällen sist på poolpartyt. Blev en del minnesluckor och snefylla övertaget då, haha.
Men den här kvällen var iaf skoj, putta dryga tjejer, dra ur snoddar ur andras hår och beställa sccchhhås på donken. ;)

Nu ska jag dyka ner i sängen och sova! Fasen va skönt. :) Imorrn har jag inte något planerat, så får se vad som händer.


Sov sött! :D

Kommentarer
Postat av: karin

haha ja kommer inte ihåg nånting :M

2009-10-15 @ 11:03:34
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0