Cut cut cut

Jobbade ju som sagt till 12.00 idag, var faktiskt inte alls nå trött. Dock började tröttheten komma på eftermiddagen, och nu är jag bra trött istället. ^^ Lär ju sova jäkla gott inatt, annars äre nått som är fel!
Jag och Karin åkte alltså in till V-ås efter jobbet. Jag lämnade tillbaka nyckel, kort och t-shirt till Lagerhaus, huhu. Där trivdes jag, skönt gäng och skön butik. :) Trivs jättebra på Coop också, men det är lite skojigare att jobba i en inredningsbutik än en livsmedelbutik, hehe.
Klippte mig också, när jag kom dit så sa jag att jag bokat tid hos Ingrid, då säger dom att hon är mammaledig?! Fast jag hade bokat tid hos henne? Jaja, fick klippa mig hos nån Therese istället, blev orolig först, men hon var duktig så det blev bra. :) Så ja, nöjd iallafall.
Vi gick även till jobbmässan (för Karins skull), den sög, hehe. ^^

Flum bilder, men orkade inte. Syns inte så mycket skillnad, men håret är mkt fräschare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0