Rensa bilder

Håller på att rensa och organisera lite bland de bilder jag ska bränna ut. Tar ju längre tid än vad man tänkt sig. Men det är skoj att se tillbaka på hur man såg ut förut osv. :P

1990 - Jag är väl några månader där. Bror Emil till höger och kusinerna Aho.

1996 - Oj oj oj, jag ~6 år. Ser inte ens ut som jag, blä! Mina älskade syskon också. Vi saknar dig Emil. <3

2006 - 16 år, kryssning med syrran och mamma.

2006 - Jag, sosso, Karin & Bella.

2007, november - Tjejkväll hos Elin
.

2008 - HPH06 - några av bruudarna :)
2008, april - tripp till Sälen med Elin, Ida & Gusten. Askul vare!
2008 - Alanya med brudarna, bästa. Dock uppskärd och 3 stygn i foten på mig.


Det får räcka för den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0