Jåppkoåtschhh!

Var hos jobbcoachen imorse. Sa väl inget speciellt, han tipsa bara om Svenska föreningen i Oslo. Dom fixar med boende och hjälper till med allt annat runt omkring, jobb å sånt. Fast har hört sämre saker om dom också, skumma avgifter osv. Sen har jag för mig att det är 20 års gräns också. Jag & Jonas känner att det inte är så aktuellt, men vi får väl se. Jag och coachen kom fram till att vi ska ha ett avslutande möte nästa fredag - sen är det byebye för min del!

Har inget att göra idag, så tänkte dona lite med datorerna, tror jag.
  • Rensa och bränna ut bilder, både på min och Ninas bärbara (som jag ska ta med mig).
  • Skaffa Skype till båda datorerna - aldrig använt mig av det, men borde ju va bra när jag är i norge och vill snacka med dom här hemma. :) Helt gratis. Hoppas det vill funka bara, hehe.
  • Sen vill jag se på Andra avenyn också. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0