Ingen Jonas med till Konrad..

Jonas är tråkig :( Han ska inte följa med imorrn på halloweenfesten på Konrad. Dels för att han har så himla mycket att göra innan Oslo, dels för att han känner sig lite sjukt. Och jag förstår han. Så jag ska åka hem imorrn med hans bil själv. Har möte med jobbcoachen 11.00. Så blir ingen sovmorgon här inte. Men är väl lika bra att försöka vända tillbaka dygnet.
På söndag ska jag ha packat in allt jag ska ha med till Oslo, i bilen alltså, sen åker jag till Jonas. Sen åker vi från Jonas på måndag morgon. Har rätt mycket kvar att göra innan dess, så jag hoppas jag hinner, hehe.

Nu blire strax sängen. Natti!


Kommentarer
Postat av: fanny

hej! jag har en fråga, jag har följt din blogg nu ett tag o förstått att ni ska flytta till oslo, men en grej jag inte har förstått är om ni redan har ett jobb där som väntar, eller om ni bara ska söka jobb direkt ni kommer dit? tänk om ni inte får nåt jobb, ska ni bara åka hem då? för man har ju inte råd att bo i norge hur länge som helst utan inkomst :/

2009-10-30 @ 10:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0