Hemma efter Konrad

Hallluuuu! Nu ska jag strax sova. Har faktiskt borstat tänderna och tagit bort det dryga sminket. Dock syns fortfarande märken efter låtsasblodet. Hoppas jag får bort det imorrn innan jag börjar jobba, hehe. :P
Det var skojigt på krogen och förferren. Vi hade VIP till Konrad, och jag skojar inte när jag säger att det var SJUKT SKÖNT att gå förbi den 5 km långa kön. :D
Vi gick väl in lite efter 22.30, vilket jag tycker är lite tidigt. Kändes som tiden nästan gick bra sakta där inne, hehe. Menmen.
Spelade faktiskt blackjack också. :D Jonas har lärt mig grunderna i det, och nu satte jag mig bredvid Robin (gammal HPH:are) som fick hjälpa mig, men bara liiiiite. Jag gick in med 20 kr, och gick ur med 110 kr. Ganska bra för första ggn tycker jag. :M Höhöhö.

Nä, borde sussa nu! Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0