Hemma efter krogen

Hallu. Är hemma efter en kväll ute. Mamma skjutsa in mig till stan efter att jag slutade jobba. Hann väl få i mig 1 ½ - 2 cider innan vi skulle in på krogen.. Dock så kom polisen när vi kom ner på stan...

Jag: Bella!!! Polisen är där!
Polisen: Hörrni tjejer..... *vi gömmer våra cidrar innanför jackorna* Ni ser lite skyldiga ut.. Ni får hälla ut det där.

Joppjopp, så var det slut på det. Vi gick först till Silk, men där var det äckligt lång kö, så vi gick istället till Konrad. Typ bra lång kö där också, men kom in där till slut. 
Kände fan att man va lite äldre än medel.. typ.. ^^ Kändes som alla va 18 år, haha.

Nu ska jag dra mig mot sängen, nattinatt.

Får inte nog av den här låten, älskar den! Sååå fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0