Hos Karin

Tjenatjena! Sitter hemma hos Karin nu, hon är i köket å donar med nå papper tror ja? Höhö. Åkte hem från bejbi vid 16.00, var typ jättenära att missa bussen, men jag hann. Hehe. Nu ska vi se på filmen "Försoning" någon dramafilm, ingen aning om den är bra.

Förresten så märkte jag att jag har en "stopmotion" inställning på min systemkamera! Som jag inte har vetat om förut, haha. När jag och Jonas gjorde vår första stopmotion film så tog vi först alla bilder, sen använde jag mig av windows moviemaker på datorn. Men med den här inställningen på kameran går det ju 1000 ggr snabbare. :)

Hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Sosso

Hahaha men lindh då !! Det där visste ju till och med jag :O haha och du har ju haft din kamera mkt lääängre! :P hahaha roligt! :D

2009-10-06 @ 00:47:44
URL: http://annasofiaisabelleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0