Juice överallt

Färdigjobbat för dagen, slutade 14.00. Haha, vet ni vad jag lyckades göra när jag jobba? I vårat soprum har vi en stor press, eller komprimator eller vad man ska kalla den.. Som lixom mosar ihop alla sopor så det får plats mer i soptunnorna. Där i kastade jag en sopsäck med bl a flera avskrivna juicepaket! Så juicen svämmade och skvätte överallt när det mosades ihop. Haha, blev ju lite tokit, men jag var tydligen inte ensam om att ha gjort så. ;D Sen frågade jag faktiskt Magda förut om jag skulle hälla ut en mjölk som jag skulle kasta, men hon sa bara att jag skulle kasta den rakt av. :P

Nu luktar det tropisk juice i soprummet, istället för äckliga sopor, det är ju iallafall bra. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0