Nooorway

Nu börjar jag känna att vi verkligen ska åka till Norge. Tidigare har det nästan känts som om jag pratar om någon annan när jag sagt att jag ska dit osv. Haha. ^^ Men idag har jag börjat inse tror jag. Vi har snackat med en snubbe från Karlstad ikväll som också ska dit snart verkar det som, och han har husvagn i Oslo som man kan bo i nå veckor innan man fixar riktigt plejs. Vore ju asbra! Om det nu blir så. :)
Sen har vi ju också tittat massa lägenheter ikväll, men det är inget ovanligt. Höhö. =)

Tanken är att vi ska försöka komma iväg under V. 45, efter 2 november alltså. :)

Hejs!


Kommentarer
Postat av: karin

Ses utanför mej halv 1 imorrn? :) MEssa svaret ;)

2009-10-20 @ 13:39:42
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0