Ringt en massa

Halllulu! Nu har jag hunnit med några bra saker idag. Först jobbade jag till 13.00, det gick göttgött. Efter det så tog jag en promenad runt Skantzsjön på typ 45 min. Himla skönt. :) När jag kom hem så kom Jonas till mig, myspöjk. Sen så ringde jag först Handels facket jag är med i, kom fram till att jag bör gå ur det när vi flyttar till Norge för det är ju typ helt onödigt att va med där om man bor i Norge.
Ringde även Skatteverket, var typ 25 min väntetid *suck*. Jag trodde ju att jag skattat för lite (tjänat 53 000:- i år och av det har jag skattat 5500:-), men det var helt rätt tydligen, värsta bra ju. :D

Nu ska jag vara social mot min älskling :)


Kommentarer
Postat av: karin

Bara för att jonas e hos dej, så ska du med! Fast om han ska me får ni dona skjuts själva, för anna tar inte någon för mycke! SNälla häng me! Du drar ju snart till N! :/

2009-10-13 @ 17:27:04
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: karin

skulle va kul å veta nu :P vi sk på silk, de e gratis hela kvällen

2009-10-13 @ 21:54:34
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0