Slemmestad

Solade tidigare idag, himla gött. Borde egentligen göra det lite oftare, jag känner mig så mycket fräschare när jag har lite färg. Har sökt lite jobb i Oslo också. Jag och Jonas kollade även på lägenheter runt Oslo, typ i Drammen osv, som ligger några mil utanför, för där är lägenheterna så sjukt mycket billigare än i centrala Oslo. Så vi har funderat lite var vi ska bo, hehe. Kanske skulle flytta till Slemmestad? Hahaha


Inläggen blir roligare om man bjuder på en bild, här har ni en gammal på mig. :) Förrvirrande?




Kommentarer
Postat av: Isabella

Det var sjukt konstigt att kolla på den där bilden, ögonen blir helt knäppa:P haha!

2009-10-12 @ 18:34:40
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0