Svar på kommentar

Kommentar från Fanny:
hej! jag har en fråga, jag har följt din blogg nu ett tag o förstått att ni ska flytta till oslo, men en grej jag inte har förstått är om ni redan har ett jobb där som väntar, eller om ni bara ska söka jobb direkt ni kommer dit? tänk om ni inte får nåt jobb, ska ni bara åka hem då? för man har ju inte råd att bo i norge hur länge som helst utan inkomst :/

Hallå! Vi har inte fått nå jobb i Oslo, än. Vi har tänkt gå ut personligen till olika företag, butiker, dagis osv när vi väl är på plats. Om vi bara ligger i och söker massor av jobb så är jag säker på att vi får jobb! Arbetslösheten ligger på ca 2 % i Norge och inte ska jag öka den procenten. ;D Sen har vi lite "startpengar" som vi tar med. Sen får jag även min oktoberlön från coop 15 nov. Så vi borde klara oss. =)
Kul att du följer min blogg btw. :)

Kommentarer
Postat av: fanny

vad kul att du svarade :D hehe. men 2 % är ju ingenting! det hade jag ingen aning om :) lycka till där borta :)

2009-10-31 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0