Tandläkarn

Trötttt. Jag gick upp 08.30 idag, hade tid hos tandläkaren 09.05. Hade inga riktiga hål, men ett litet erosions hål hade jag, det är typ ett litet urgröpt hål som bildas när man har rena tänder och äter för mycket surt för ofta. Vilket jag inte tycker att jag gör, men jaja. Hon fyllde iaf i det lilla hålet med nå grejs.
Nu har jag stor lust att bara dyka ner i sängen och sooooova, men jag skippar det. Har lite doningar jag ska göra idag, bl a:
  • Fixa stopmotionfilmen från igår + lägga in bilder
  • Söka lite jobb i Oslo
  • Försöka bli klar med mitt väggprojekt
  • Packa - åker till min älskling mot eftermiddan.
Lägger upp bilderna om ett tag tror ja.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0