Back in Sweeeden

Hallå på er! Har inte riktigt suttit vid datorn helt idag (därav inget tidigare inlägg). Jag och Jonas vaknade runt 14.00. Vi kom hem runt 05.00 inatt, blev sängen direkt. När vi vaknade beställde vi pizza, när vi hade ätit upp så tittade han tåg hem åt mig, och det som passade bäst gick 10 min senare. Så då blev det snabba ryck till tågstation.
Nyligen blev jag klar med att packa upp min resväska, nice att ha det gjort. Så tråkigt att göra det.

Igår blev det då lerbad, var väl en speciell upplevelse det, xD bilder får ni sen. Vi åkte även med flodbåt till Sköldpaddsstranden, en av Turkiets finaste stränder. Nog var det fint också. =) När vi kom tillbaka fick vi låna ett hotellrum och sen äta buffé. Efter middagen blev det en lång väntan tills bussen äntligen hämta oss vid 22.15, då åkte vi till flygplatsen. På flyget frös jag som ett as! Var hur kallt som helst fast jag hade dubbla tröjor. Satt med en tidning över benen. Jonas frös lika mycket.. Å inte hade flyget nå filtar heller, skitdåligt. Menmen, försökte sova bort tiden.

Nu är jag iallfall hemma i kalla Sverige.


Lägger upp bilderna från min kamera nu, dock tog jag inte så många med den. Använde mest Jonas kamera eftersom den är bättre. =) Hans bilder kommer senare.

Blekfis med dålig hållning och så en rumpa.

Ena poolområdet från balkongen. Nice va? =)
Jonas & Martin ssteeeker, höhö

Sara :)

Inför en tur ner till stan.

Bejb :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det va så äckligt kallt på planet att man höll på att frysa ihjäl !

2009-09-06 @ 21:35:07
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0