Dagen efter

Tjena! Igår blev det dårå utgång! Vi kom in på Blue Moon bar, trots 24års gränsen. Jag & Karin splittra oss när vi skulle gå in, jag gick in med hennes syrra och hon gick in med nå folk längre bak i kön. Jag kom in utan problem, men när Karin visade legget så sa vakten att hon va för liten. Men då sa hon att jag också va lika "liten" så vakten gjorde ett undantag eller nå. Haha! ^^ Å shit vad mycket folk det var där inne! Smockfullt. Men det var skoj ändå. =)

Idag har jag inte varit nå speciellt bakis alls faktiskt, asskönt!
Nu är min bejb här, han tog tåget hit ikväll, myspys, slipper sova ensam. :) Dock blir det väl inte direkt mycket sömn då jag börjar jobba 06.00 imorrn bitti. ^^ TRÖTT kommer jag vara.


Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jo såg inte det förän jag läste din blogg idag. Vart inne och provat det flera gånger tidigare och nu köpte jag det :P

2009-09-20 @ 21:29:49
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0