Dagen efter!

Hejsan! Igår blev de dårå krogen! Jag & Karin åkte ner till stan tidigare än dom andra, för vi var massa hungriga! Käkade subway. :M Sen väntade vi på dom andra och när dom kom gick vi in på Silk. Jag & Karin kände oss spiknyktra då.. Å fy va drygt det är med dryyga fulla personer på krogen (när man själv inte är så påverkad då ^^). Köpte iaf två öl och en shot där inne, ölen kostade bara 33 kr, billigtbilligt.

Lite tidigare på kvällen ringde farbror Åke från Lkpg. Han undra om jag & Jonas kunde ta oss ner till dom idag och spela en korpen innebandymatch! Vore ju faktiskt riktigt roligt, det tyckte Jonas med. Hehe. Så nästa gång får du höra av dig med lite mer tid innan. =)

Idag ska jag väl inte göra ett skit. Känns som jag vill "skapa" något. Typ nån kul photoshopbild eller måla eller nått kreativt bara. Får se vad det blir av det.


Hejshejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0