Done!

Hejsan!
Nu har jag donat allt jag ville ha klart ikväll, vilket var:
  • Skriva "neutralt" CV & personligt brev (inte rikta in sig på nå unikt jobb). Min jobbcoach och jag (mest han ^^) bestämde att jag ska gå ut till butiker och presentera mig och lämna CV och mitt personliga brev. Bra träning osvosv. Så imorrn ska jag och Karin till V-ås och göra det.
  • Ändra om personliga brevet för speciellt jobb uppe i Sälen, skidshopspersonal.
  • Kollat mina senaste lönespecifikationer om min skatt. Känns som jag betalar tok för lite i skatt. Tjänat 46 951:- (VAR ÄR DOM?!) hittills iår, och jag har bara skattat 4785:-. Nått måste ju va fel? Så tänkte ta en vända förbi Skatteverket imorrn också.
Egentligen skulle jag väl behövt städa också, som jag skulle gjort för någon dag sen egentligen.... Men nä, de får bli en annan dag, haha.

Nu ska jag se på True Blood på SVT Play. Det är verkligen en asbra serie, se se se!


Pusshej!

Kommentarer
Postat av: jonas

Duktig du är älskling :) Ska också kolla det nu, eller så blir det himym :D Känns grymt ovärt att skriva här då jag lika bra kan ringa dig eller dylikt. haha:D PUSS!

2009-09-17 @ 00:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0