Marknad och mat

Hallluuuu. Nu är jag hemma efter en dag med familjen. :) Vi drog somsagt till Kopparberg tidigare idag. Tog väl typ 1 ½ timma dit. Var ju jättestor marknad, kul. :M Jag köpte en piercing till läppen, lite godis och så fick jag en tröjaktig jacka av pappa. :)
När vi kom hem så drog vi nästan direkt till Maistro och käkade mat. Jag åt en black&white, vilket är: oxfile, fläskfile, beasås, rödvinssås och grönsaker, yummie var det. Snacka om att jag blev mätt, haha.

Nina somnade direkt på vägen till marknaden, på båda kuddarna.. Så jag blev utan, huhu. Ville ju inte vara dum och ta en av henne, haha.


Jackan, himla mysig och skönt att den går upp högt i halsen. Kosta bara 200:-.


På vägen hem såg jag till att jag hade en kudde iaf, så lite sömn blev det då. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0