Förbereda sig inför morgondagen!

Haha ooops. Tidigare idag så frågade jag ju mamma och Nina om dom hade lånat min svarta väska... Men nu hittade jag den, under alla kläder på min fotölj. (A) Imorrn (typ) måste det bli städning!
Nu måste jag dona en massa inför morgondagen. Ska ju på intervju för Lindvallen/högfjället! Klockan 09.00 ska jag vara i Örebro (där de har intervjuerna), så jag och Karin åker härifrån lite innan 07.30. Astidigt ju. >_< Wellwell, vill man jobba där uppe så vill man! :D
Nervös har jag inte blitt än heller. Men det kommer väl imorrn strax innan intervjun.. Huuhh.

Nä, nu måste jag göra klart allt inför imorrn, lär ju somna lagom i tid också. Blir väl att gå upp runt 6.00 (!!)..


Wish me luck :)

Hejdåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0