Grattis Sandrish!

Idag har jag en del saker att göra ,bl a:

  • Ringa min jobbcoach på AMS, tänkte boka möte till att prata om vad som är viktigt på en intervju, alltid bra. Hoppas bara att han har tid innan nästa fredag, men borde ju finnas några små minuter över.
  • Färga håret - Just nu är det nästan orange. Blekt som tusan sen Turkiet. Så nu blire röttröttrött!
  • Boka klipptid på Storagatan 15 i Västerås, där jag jämt blir som nöjdast.
  • Boka tandläkartid - tycker det känns som jag har hål, men det ilar aldrig. Men lika bra att gå nu innan årsskiftet, då börjar det ju kosta för mig.
Magda smsade mig imorse också, så ska jobba 16.30 - 21.15. Tacktack, tar emot alla tider som passar!

Sen har jag smsat Sandra också (gjorde det precis när klockan var 00.00;), för hon fyller ju faktiskt 19 år idag! :D Så på fredag blir det galej med start hemma hos henne. Ska bli trevligt som tusan! :D

Grattis gullet. Ha en bra födelsedag! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gull :D

2009-09-08 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0