hej hej hemskt mycket hej

Hej, höhö. Började som sagt 06.00 imorse, och såklart så sov jag inge bra inatt. Förstår inte riktigt varför, men jag sover aldrig bra, eller kan somna i tid natten innan jag ska jobba tidigt, asdrygt. :P Men var ändå inte speciellt trött på jobbet.
När jag slutade, 13.00 så köpte jag hem mat från Rice & Noodle, det blev stark kyckling med cashewnötter. Mums! 55 kr för dagens. =) Och den kan jag och Jonas lätt dela på utan att fortfarande va hungriga. ;D

Får se vad jag och Jonas ska göra idag, blir väla bara att ta det lugnt. Kanske gå ut å gå lite senare. :)


Byee!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det blir att jobba stägning :) Lyckades fixa skjuts hem ;) Annars hade jag ju dött. Sovit i cykelgaraget eller nå.

2009-09-21 @ 16:06:48
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0