Jobbbajs

Tja! Imorse blev jag väckt 08.00 av min jobbcoach. Jag mejlade ju han igår (han svara inte på telefonen) om att jag inte skulle komma på informationsmötet om Manpower idag, ville ju hellre på Norge information.. Och så sa jag att jag hade fått jobbet i Sälen - men tänkte tacka nej (sista dagen idag att höra av sig till Lindvallen).
Han sa att jag inte får avboka Manpower infon.... Eftersom jag var bokad dit, blablabla.. Men känns ju inte speciellt aktuellt om jag ska dra till Norge. Eller det skulle va om jag kunde skriva in mig på manpower för Norge. Men ja, nu missar jag ju informationen om Norge, vilket är sugit.
Sen fick jag inte tacka nej till jobbet i Lindvallen heller?! Jag förstår att jag inte får det om jag får någon slags ersättning från AF, A-kassan eller vad allt heter. Men det får jag ju inte, och sa det till han också. Jag ringde tillåmed upp kundtjänst på AF och hörde om det var så, och jag hade såklart rätt. Jag har ingen tvång till att tacka ja till jobbet om jag inte har någon ersättning.
Men ja, får väl helt enkelt gå till mötet på AF i Hallsta då.


Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart :) haha har lite ledigt nu i alla fall så att jag har tiden till det :D Tack för att du tycker att jag är duktig^^ :)<3 Puss

2009-09-30 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0