Klartklart!

Har precis sovit i ca 2 timmar, mycket skönt. Var trött efter trippen till Örebro. Ni kanske undrar hur det gick för mig? Det gick jättebra, eller det kändes iaf så. :) Var nästan inte alls nervös. Dom var ett så skönt gäng som höll på med rekryteringen. Dom som intervjua mig (två stycken) var också avslappnade å så, då blev jag med det. =)
Det verkar iaf grymt kul att jobba där! :D
Lite förmåner hade man ju också, t.ex liftkort i Lindvallen/Högfjället, Tandådalen, Hundfjället, Vemdalen & Trysil. Sen kunde jag boka stuga till typ familjen eller vänner fem dagar innan man vill ha den, så behöver man bara betala halva priset. Skitbra ju, visst? :D

Fick även ett endags liftkort för jag hade varit så duktig att komma enda dit, så om jag inte får jobbet kan jag använda det själv, men får jag jobbet får jag ge kortet till någon annan. =)

Antal som fick komma på intervju var 230 st. Dom vill ha hälften av det, alltså 115 st. Så det är 50 % chans att jag får jobbet. Antal som hade sökt till hela skistar var typ 2700 om jag minns rätt. Det är en hel del det. xD


Skulle få svar inom typ 3 veckor, men jag vill ju ha svar nuuu nu nuuu! :D

Fick en söt liten snögubbe också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0