Kvällens äventyr

Tjenare! Nu är jag hemma efter en kväll ute. Började med att förkröka hos Karin. Emelie fyllde ju år i onsdags. :) Så vi gav hennes present, (en assnygg spargris, haha) och så fick hon cupcakes som vi bakade! Visar bild sen när jag fått av karin. =)
När vi kom in till V-ås så gick vi till Konrad och stod i kö i typ 50 min, sen när vi väl är framme så är vakterna pissiga i huvvet så vi gick. Drog till Pitchers en stund, men det sög lika mycket, så var inte där alls nå länge. Blev en vända till Subway innan vi fick skjuts hem från stan av Martin. Han ställer typ jämt upp, jättesnäll. :) Men så åkte två andra killar med också, en från kolbäck vid namn Jocke som var 91a. Å han var nog den drygaste jag någonsin mött. Fysatan vilken cpe person.. "Hon har inte hört av sig ikväll, men jag har sovit hos henne hela veckan... Jag ska fan döda henne..." och "Aa, min saab tar det ju bara 3 min från kolbäck till hallsta med.." blablabla.. Äckligt dryg person, hade lust att spotta han i ansiktet. Nu ångrar jag att jag inte gjorde det.

Men det var askul hos Karin på förkröket iaf, med bl.a ölspel och charader. :D

Sussilura gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: karin

ja menar de, natt! ;D

2009-09-26 @ 03:08:20
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0