Mannen under trappan

Jag tittade nyss på den nya serien som börjat på 1an igår. Mannen under trappan. En serie i fyra delar.

"En suggestiv och spännande berättelse i fyra delar som utspelar sig i gränslandet mellan verklighet och mardröm.

Fredrik har ett vackert hus, en underbar fru och två fina barn. Men vad pågår i det fina huset? Va är det som händer med Fredrik? Och varför börjar hans familj vända sig emot honom? Mannen under trappan bygger på Marie Hermanssons roman med samma namn. Huvudrollen spelas av Jonas Karlsson och för regi svarar Daniel Lind Lagerlöf."


Den var faktiskt bra för att vara en svensk serie! Lite läskigt på slutet, hehe. Nu längtar jag tills nästa avsnitt kommer ut, vilket är på söndag 21.15. =) Så har du inget för dig, klicka på länken där uppe och se denna serie.

Kommentarer
Postat av: Marie Hermansson LKPG

Ja,visst är den bra! Visst har jag skrivit en bra bok!!! Hi,hi!

MVH Marie Hermansson ("farbror" Åkes fru)

2009-09-15 @ 21:22:33
Postat av: Linda

Haha, ja jag tyckte det var lite komiskt att ni hette lika! :D

2009-09-15 @ 22:11:27
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0